[Pardus-kullanicilari] PC Magazine - 1400 Pardus yazýlýmý ?

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
2 Þub 2007 Cum 14:15:27 EET

DVD'deki deponun "eksik" yazılmış olması ne yazık ki doğru...

Demin Merkez Dergi Grubu'nun Bilişim Yayınları Koordinatörü Dinçer
Karacaile telefonda konuştum. İstemeden gerçekleşen bu hatadan ötürü
çok
üzgün olduklarını, dergi ekibi adına tüm okurlardan ve Pardus
kullanıcılarından özür dilediklerini söyledi bana.

Sayın Dinçer Karaca, PC Magazine olarak Şubat ayının güncelleştirmelerini de
içerecek depoyu tekrar dağıtacaklarını, Pardus'a ayrılan içeriği daha da
zenginleştirerek bu istenmeyen hatayı affettirmeyi beklediklerini, sizlere
iletmemi istedi...

Saygılarımla
Ali Işıngör