[Pardus-kullanicilari] hdd veri kurtarma...

ahmet hacıkasımoglu ahacikasimoglu at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 13:51:23 EET

  selam...
Çalışan Cd  ile su komutundan sonra fdisk -l çıktısını alamadım.  Pardus
açılırken ekran dondu açıp kapattıktan sonra disk hatası verdi. Partition
magic ve qparted(knoppix) te hdd tek parça halinde görünüyor. fdisk -l
komutu konsoldan qparted gibi bir program kullanıyordur
sanırım.Kısacasıdiskin bölümlendirildiğine ait hdd bölümü mü acaba
bozuldu diye düşünüyorum.
Ve bu bilgiler hdd durduğuna göre kurtarbilirmiyizi soruyorum.
Kullanabileceğim bir program var mı acaba?
Çalışan cd  ile bölümlenmemiş hdd kontrol edilebilir mi?Çünkü Çalışan Cd (
1.0)  de, qparted i göremedim.Bu bilgiler (Eğer duruyorsa)nasıl kurtulur?
teşekkürler....