[Pardus-kullanicilari] Tight VNC ve Pardus

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 09:28:57 EET

Selamlar,
Bildiğim kadarı ile krbf'den uzak erişim yaptığında o andaki Pardus
aktif kullanıcısını kapatıyordu? Yani aynı anda müdahaleye izin
vermiyordu... ben bunu sağlamaya çalışıyorum.

Win makinadan Pardus üzerindeki kullanıcıya eğitim amaçlı müdahale
edebilmek gibi düşünebiliriz...

Saygılarımla,
Mucip:)

Doruk Fisek yazmış: