[Pardus-kullanicilari] hp1020

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 08:47:10 EET

02 Şub 2007 Cum 08:28 tarihinde, Koray OZDEMIR şunları yazmıştı:
> Baskanin emriyle Pardus'u Bergama Belediyesi'de  (www.bergama.bel.tr)
> kullandığımız tüm bilgisayarlara bilgi işlem sorumlusu olarak kuracağım.
> fakat bazı sorunlar ile karşılaşıyorum. mesela şu andaki en büyük sorunum
> windows ile paylaştırılmış bir hp1020 laserjet yazıcıyı pardusa
> tanıtabiliyorum fakat çıktı alamaıyorum bir türlü. herhalde bu iş bitene
> kadar linux sistemler ile ilgili bilgi eksikliğim yüzünden çok sıkıntı
> çekeceğim. ama zaten listeye bu yüzden katıldım. sorularıma cevap
> alabilirim diye. yardımcı olabilirseni<z sevinirim .
Selamlar
Bu güzel haberi verdiğiniz için teşekkür ederim. Başkana ayrıca selam ve
hürmetler.

zannımca bağlanmaya çalıştığınız bilgisayar XP. Bu aşağıdaki linkteki yazıya
bakarsanız orada birşeyler var. Xp home da problem oldu geçen gün ama siz
denemelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

http://www.unixwiz.net/techtips/samba-xp-printing.html