[Pardus-kullanicilari] hp1020

Koray OZDEMIR ozdemirkoray at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 08:28:23 EET

Baskanin emriyle Pardus'u Bergama Belediyesi'de  (www.bergama.bel.tr)
kullandığımız tüm bilgisayarlara bilgi işlem sorumlusu olarak kuracağım.
fakat bazı sorunlar ile karşılaşıyorum. mesela şu andaki en büyük sorunum
windows ile paylaştırılmış bir hp1020 laserjet yazıcıyı pardusa
tanıtabiliyorum fakat çıktı alamaıyorum bir türlü. herhalde bu iş bitene
kadar linux sistemler ile ilgili bilgi eksikliğim yüzünden çok sıkıntı
çekeceğim. ama zaten listeye bu yüzden katıldım. sorularıma cevap alabilirim
diye. yardımcı olabilirseni<z sevinirim .

--

                  Koray Özdemir