[Pardus-kullanicilari] thunderbird

onder uysal onderpardus at gmail.com
1 Şub 2007 Per 23:23:41 EET

sunucu ayarlarını bulamadım böyle olunca
gmail hesabımı oluşturmama rağmen aşağıdaki işlemleri yapamadım

   1. Eklediğiniz hesabın altındaki "Sunucu Ayarları" seçeneğine
   tıklayın.
   2. Port olarak 995 sayısını girin ve Güvenlik bağlantı kullan
(SSL)seçeneğini işaretleyin.
   3. Solda yer alan "Giden posta sunucusu (SMTP)" seçeneğine tıklayın.
   4. Sunucu ismi olarak *smtp.gmail.com* yazın ve Port değerini 587
   olarak girin. (Daha önce başka giden posta sunucusu [SMTP] tanımladıysanız
   Gmail giden posta sunucusunu ayrıca tanıtmanız
gerekebilir<http://belgeler.mozilla.org.tr/index.php/Birden_%C3%A7ok_giden_posta_sunucusu_kullanma>.)

   5. İsim ve parola kullan seçeneğini işaretleyim "Kullanıcı ismi"
   satırını e-posta adresinizi yine *tamamını* yazın. (Ör. *benim-adım-
   ne at gmail.com*)
   6. Güvenlik bağlantı kullan (SSL) seçeneğini Her zaman olarak
   ayarlayın.
   7. Pencereyi kapatmak için Tamam'a, daha sonraki hesap özetini
   kapatmak için ise Bitti düğmesine basın

ne yapmalıyım

selamlar