[Pardus-kullanicilari] paketlerin anlam ve önemi

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
1 Þub 2007 Per 17:16:18 EET

Aslında Geliştirici Listesi üyeliğim var okuma amaçlı olarak ama ben pek
takip edemedim. Kusuruma bakmayın.

Faik beyin söyledikleri ışığında değerlendirince paket ismine delta eklemek
gerçektende akıllıca bir yöntem. Son alarak paket isminde delta geçenleri
pisi otomatik olarak tanıyıp güncelleme dosyası olduğunu bilip bir önceki
versiyonun yüklü olup olmadığının kontrolünü yüklü paketler bölümünden yapar
mı? Yani eğer aynı depolar kullanılacak ise tam ve delta paket ayrımını
Yüklenecek paketler ve Güncelleme paketleri bölümünde pisi otomatik olarak
yapar mı? Desem ve birdaha kullanıcı listesinde sizi rahatsız etmesem. :)

Herkese kolaylıklar diliyorum.