[Pardus-kullanicilari] live usb

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
1 Þub 2007 Per 16:10:57 EET

Gerçekten bu çalışan sürüm için usb kurulumu hiçbiryerde yok. Ve bu konu ile
pek ilgilenilmemekte. Birkaç satır bir yazı ile yapılabilecek birşey ise bu
bende anlatılmasını istemekteyim. Yeni oluşturulan Wiki içine konabilir bu
belge.

Bunun dışında Çalışan CD içinde şöyle bir sorun olmakta. Üzerinde yapılan
değişiklikleri Knoppix gibi herhangi bir kayıt medyasına kaydedebilme
seçeneği olsa çok iyi olacaktı.

Herkese kolaylıklar diliyorum.