[Pardus-kullanicilari] slm - @ karakteri - 1'ken 2 olmak :)

Guardian samedkonak at gmail.com
1 Şub 2007 Per 18:49:28 EET

29 Oca 2007 Pts 15:32 tarihinde, pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
şunları yazmıştı:
> @ işaretinı yazmak için urasmaktan bıkıp win98 le girdim internete benım
> bilmediğim bır yolumu var arkadaslar ctrl alt q değilmı yoksa)) 16 senedir
> bızımı kandırdılar yoksa öyle diye bide pardusu guncelledikce klonluyor
> kendını 1 ken 2 oldu pc de 12 gb yer kaplıyor dha önce kurduğumu
> kandırmanın bır yolu varmıdır slm lar saygılar

@ karakterini "sağ ALT+Q"  kombinasyonunu kullanarak girebilirsiniz.

1'ken iki oldu dediğiniz sizin kernel image'leriniz, ben daha önce
ilgilenmediğimden önceki kerneli nasıl kaldırabileceğinizi bilmiyoırum fakat,
grub menusunde gözükmemesi için önceki kernelinize ait
satırı "/boot/grub/menu.lst" dosyasından silebilirsiniz.

kolay gelsin.