[Pardus-kullanicilari] Masaüstü Telnet Link?

Melih Taşdizen melihme at gmail.com
1 Şub 2007 Per 12:31:43 EET

1.Print server ile ilgli değil ama ben xerox 3117 yazıcımı "samsung ml 1010"
olarak tanıttım çalıştı :) (samsung un 3117 ye dış görünüş olarak birebir
benzeyen bir ürünü var  "ml 1610" onu deniyim dedim, aklımda "ml 1010"
kalmış ama çalıştı??)

2.taskbardaki speaker ikonuna sağ tıklayıp "ana kanalı seçin" menüsüne
tıklarsanız ve ordan da "Front" u seçerseniz, sesi istediğiniz gibi
değiştirebilirsiniz...