[Pardus-kullanicilari] Güzel bir haber

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
1 Şub 2007 Per 11:58:42 EET

31 Oca 2007 Çar 19:09 tarihinde, Yılmaz Bilgili şunları yazmıştı:

> Hemen sıcağı sıcağına bir şey sormak istiyorum. Geçen de sormuştum ama
> kimsenin gözüne çarpmadı herhalde. Çalışan CD de açıldığı haliyle NTFS
> bölümleri okunamıyor. Bu sorunun giderildiği bir güncellenmiş Çalışan CD
> olacak mı acaba?

Pardus 2007 Çalışan CD için böyle bir hata bildirilmedi bildiğim kadarıyla,
biz de testlerimizde böyle bir hata ile karşılaşmadık - şu anda desktop
makinemde Çalışan CD açık ve ntfs bölüme dosya yazıp okuyorum..

NTFS bölümü windows ile kullanıyorsanız windows'u düzgün kapatarak (hibernate
değil !) çıktığınızdan emin olun.

ekin.