[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Win XP ayni sabit diskte, Win XP acilmiyor

ako demo akodemo at yahoo.com
1 Þub 2007 Per 02:47:47 EET

Merhaba,
Ekran kartinin suruculerini yuklerken ekran karadigi ve bilgisayari tekrar baslatip Pardus'a
girmeyi denedigimde yine siyah ekranla karsilastigim icin abimin "Pardus'u da gocerttin ya helal olsun" turunden sozleri esliginde mecburen format atmak
zorunda kaldim. Simdi C bolumune XP'yi kurdum, D'ye de Pardus'u kuracagim.
Yine de baskalarina yardimci olmasi ve sorulara cevap vermek icin
karsilastiklarimi yazmak istedim.

Dosyayi,

title Windows (fat32)-hda2
rootnoverify (hd0,1)
makeactive
chainloader +1

seklinde degistirip denemis ve sonuc alamamistim. Daha dogrusu title'dan sonrasi Windows (fat32) - hda5
idi ama okuduklarimdan anladigim kadariyla zaten ilk satirda title'dan sonraki bolum birseyi degistirmiyor.
Bu arada (hd0,0)'dan (hd0,6)'ya kadar hepsini denedim. Hatta (hd1,4) falan da yapmistim.
Selim Bey, grub.conf dosyasinda degisiklikler yapinca acilistaki degisen hata mesajlarini sormustu.
(hd1,4) gibi alakasiz denemeler yapinca Error 12 yerine Error 13 ve Error 21 ile karsilastim.
Bu sorun cozulemedigi takdirde,
Pardus kurulumunun basinda "Eger Pardus'u diskinizin 2. bolumune kuruyorsaniz
kurulumdan sonra 1. bolumdeki isletim sisteminize erisemezsiniz" gibi bir uyari konmasi
yararli olabilir.
Ilginize tesekkurler.