[Pardus-kullanicilari] outlook expressdeki mailleri thunderbird e aktarmak

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
1 Şub 2007 Per 01:16:25 EET

Ben nasıl yaptığımı anlatayım.
ilk önce windows'ta thunderbird windows versiyonunu kurdum. Windows
versiyonunda outlook express maillerini import seçeneği var, bununla
bütün maillerimi import ettim. Daha sonra windows altında thunderbird
maillerini sakladığı dosyaları aynen başka bir diske kopyaladım ve linux
yüklü makinaya home klasörü altında thunderbird'in mail klasörü altına
bunları kopyaladım.

Mehmet Türkoğlu yazmış: