[Pardus-kullanicilari] kaptan masaüstü

mmm yyy myigin at gmail.com
1 Şub 2007 Per 00:02:04 EET

merhaba. ben ilk kurulumda ayarlarda yaptığım kaptan masaüstündeki menü
ayarlarını mesela, yada sistem çubuğunu  değiştirmek istiyorum ama bir daha
bulamadım.  bu kaptan masaüstü bir daha açılamıyormu. açılmıyorsa  eğer
orada ilk kurulumda gördüğüm değişik başlat menüsü ve sistem çubuğu
temalarını nasıl bulabilirim. sağ tıklayıp masaüstü yapılandır dan
bulamadım.
bir sorun daha
oyun yüklemek istiyorum sitede şöyle anlatılmış : Pardus / Programlar /
Sistem / Yazılım ekle ve kaldır sekmelerini sırasıyla takip edin.
ama benim başlat menüsünde böyle birşey yok. yazılım ekle kaldırı önce tasma
yı açıp onun içinden buluyorum. bunu nasıl hallederiz?  şimdiden teşekkürler