[Pardus-kullanicilari] pardus giriş şifresi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
31 Ara 2007 Pzt 23:39:57 EET

31.12.2007 tarihinde kerim acar <drkerim at gmail.com> yazmış:

> arkadaslar  dediklerinizi yaptım ama yetkili kullanıcıyı seçince parola
> yanlış diyor.ve değişim yapamıyoruz.selim beyin dediği işlemide yaptım
> kulanıcı şifremi değiştirmeyi başardım.ama açılış ekranı gelince kullanıcı
> ismi ve şifreyi girince mavi bir ekran geliyor ve şifre ekranına geri
> dönüyor.

bilemiyorum...

yalnız 2.kullanıcı ile herşeyi rahatlıkla yapıyorum.root şifremi neden kabul
> etmiyor acaba bu arada şifre kesin doğru.root şifresini nasıl
> öğrenebilirim ve nasıl değiştirebilirim.teşekkürler

bu kullanıcı ile giriş yaptıuğınızda bir konsole açın. sudo su komutunu
girip sorduğu parolaya kullanıcı parolanızı girin.
şu an root'sunuz (komut satırının sonunda diyez (#) vardır) ve root
şifresini passwd komutuyla değiştirebilir,
böylece emin olabilirsiniz...