[Pardus-kullanicilari] Wine'la kurulan programlar

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
31 Ara 2007 Pzt 22:14:54 EET

Vcd hazırlama konusunda yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim. İşlerimi
ayarlayınca hemen deneyeceğim.
Az önce XP ortamında çalışan bir radyo programını Wine ile Pardusa kurdum Şu
anda da onu dinlerken bu iletiyi yazıyorum. Yalnız bir sorun var gibi. Zira
programın kısa yolunu hiçbir yerde bulamıyorum. Wine altında yalnızca txt
uzantılı dosyalar var. Kurulumdan sonra kapattım. Fakat kısa yolunu
bulamayınca exe dosyasına sağ tıkayıp, wine ile bir daha kurdum. Kurulum
ekranında program yolu olarak C:/program files/programın adı yazıyordu.
Sakın bu Wine denen
mübarek, programı yüklü olan XP deki program files in içine kurmuş
olmasın? Bir de akılıma takılan Wine ile
kurulabilecek programların sayısı ve bir de wine ile bir program
kurarken bu yolla kurulmuş bir programı ve/veya pardus programını
çalıştırıp çalıştıramayacağımız?
Ve bu tür programların Pardus stabilitesini etkileme durumu?

Herkese iyi, sağlıklı ve sevdikleriyle mutlu yıllar olsun.

                                                    Serdar Özgür