[Pardus-kullanicilari] pardusta suspend ve hibernate

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
30 Ara 2007 Paz 19:36:40 EET

Listede gezinirken geç gelen yanıtınıza rastladım. Benim ekran kartım ati. Eğer ati olsaydı sizin kartınız için de depodan ati  pisi paketini yüklemenizi ve askıya alma işleminizi tekrar denemenizi isteyecektim ; çünkü ben xorg ile gelen sürücüyü değil de ati run sürücüsünün pisi paketini kurunca (mecburiyetten kurdum çünkü tazeleme oranı aşırı durumdaydı, ancak askıya alma işi de kendiliğinden halloldu her neyse) askıya alma sorunsuz çalışdı, ve hala sorunsuz çalışıyor. Şimdi nvida karta dönecek olursak ne yazık ki tüm kartların durumunu bilecek kadar bir bilgiye sahip değilim. Acaba diyorum nvida için de ati gibi run pisi nvida vbg bir paketi var mı?.. Bu durumu bir şekilde duyuralım bilen arkadaşlar eminim size yanıt yazacaktır. Kolay gelsin iyi günler.