[Pardus-kullanicilari] grafik çizme programý

Levent güzel leguzel at gmail.com
30 Ara 2007 Paz 17:37:26 EET

Teşekkürler. Kimya simülatörlerinden bazılarını denedim. Organik
moleküllerin yapılarını görsel olarak göstermek için oldukça işime
yaramıştı. Ama sizin söylediğiniz GenChemlab'ı hiç duymadım. en kısa sürede
deneyeceğim. kedu içinde çizim programı hatırlamıyorum. onu da en kısa
sürede deneyeceğim. Yardımlarına ve değerli önerileriniz için teşekkürler.

30.12.2007 tarihinde Eyup Ersan <eyupersan at gmail.com> yazmış: