[Pardus-kullanicilari] grub sorunu

ateşböceği ERCAN ekafdagli at hotmail.com
30 Ara 2007 Paz 14:49:10 EET

> merhaba grub sorunu yüzünden uyuyamıyorum.pardusla yeni tanıştım.harika bir şey.fakat windowsuda kullanmam gerekiyor.sorunum şu Aşağıda Grub kurulumu ile ilgili bölümü Forumdan
>

> pardus kurulum cd'sini takın ve ilk gelen mavi seçim

tüm bunları yaptıktan sonra pardus wiki sayfasında nasıl yapılırdan windows için grup ayarları nı denedim ama olmadı.orada vista anlatılıyor.xp için ne papmam gerekir.bilgisayarımda pardus sistemde xp nin kurulu olduğu yer  media:/sda5  olarak görünüyor.
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://get.live.com