[Pardus-kullanicilari] yönetici modu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
30 Ara 2007 Paz 12:01:51 EET

30.12.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış:

> 30 December 2007 Sunday 11.16.45 tarihinde selim singin şunları yazmıştı:
>
> root parolanızı doğru giriyor musunuz?

sorun biraz daha farklı, tasmayı açtıktan sonra "yönetici girişi" yapmak
için "yönetici modu" tuşuna
basılması gereken yerlerde parolayı girdikten sonra "Yükleniyor..." yazısı
geliyor ve böylece bekliyor.
ardından sol menüden herhangi bir yere tıklayınca tasma kapanıyor...

sonuçta bu modüllere konsole kullanarak ulaşılır ama ortada bir hata var ve
tekrarlanabiliyor gibi..
ben biraz deneme yapayım, olmazsa hata kaydı gireriz...