[Pardus-kullanicilari] "Firefox" ta site engelleme

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
30 Ara 2007 Paz 11:20:27 EET

30 December 2007 Sunday 04.17.49 tarihinde Levent SARI şunları yazmıştı:
> Arkadaşlar merhaba,
> Ben Pardus Lynx Lynx kullanıyorum. "Firefox" ta, belirleyeceğim bir kaç
> siteye girilmye çalışıldığında "firefox" hiçbir uyarı vermeden o siteyi
> açmasın yani o sitelere bilgisayarımdan girilmesin. Bunu nasıl
> yapabilirim. Ben "firefox" un içini kurcaladım ancak bulamadım yardımcı
> olursanız  çok sevinirim.Kolay gelsin...

> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr e-posta adresine gönderin. Liste
> mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web
> sayfasına gidin.

Sadece Firefox için değil, tüm internete erişme yolları açısından engellemek
isterseniz (Konqueror, lynx, links, vb.) /etc/hosts dosyanızı root olarak
düzenleyin,

127.0.0.1   localhost

yazan satırın altına

127.0.0.1   site adresi (http'siz) yazın. Bilgisayarı kapatıp açmak gerekir mi
Pardus'da bilmiyorum, ama bu yöntemin işe yarayacağını biliyorum..