[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 23, Konu 171

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
30 Ara 2007 Paz 11:18:11 EET

30 December 2007 Sunday 04.16.51 tarihinde Levent SARI şunları yazmıştı:
>     Arkadaşlar iyi akşamlar,
> "http://tr.pardus-wiki.org" adresindeki "NASIL Belgeleri"nin tümünü
> "PDF" olarak elde etmemizin bir imkanı varmı. Bir kaç arkadaşımda
> internet yok ve şuan pardus kullanıyorlar. Bende isitiyorum ki; en
> azından ilk etapta bu "NASIL Belgeleri"ni evlerinde okuyarak biraz bir
> şeyler öğrensinler. "Google/Linux"ta "Pardus Nasıl Belgeleri pdf" olarak
> arattım ama bir sonuç alamadım. İlgilenirseniz çok memnun olurum. Kolay
> gelsin...
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> [...]

PDF olarak kaydetmek yerine web sayfası olarak kaydedebilirsiniz. Sayfa
açıkken Dosya menüsünden Farklı kaydet..'i seçin, sayfayı kaydedin.
Arkadaşınıza verin, çift tıklayıp açsın..

Not: Sayfa kaydedildiğinde, sayfayla aynı adı taşıyan bir dizin oluşmuşsa o da
sayfanın bir parçasıdır...