[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 23, Konu 171

ateşböceği ERCAN ekafdagli at hotmail.com
29 Ara 2007 Cmt 20:08:47 EET

merhaba grub sorunu yüzünden uyuyamıyorum.pardusla yeni tanıştım.harika bir şey.fakat windowsuda kullanmam gerekiyor.sorunum şu Aşağıda Grub kurulumu ile ilgili bölümü Forumdan
> alıp yapıştırdım. Aynısını uyguladım.fakat şimdi bilgisayarımı açtığımda sadece pardus seçimi var.windowsu seçeceğim bir yer yok ikisininde seçimi için ne yapmalıyım.pardus 2007.3/windows xp var

pardus kurulum cd'sini takın ve ilk gelen mavi seçim
> [...]
> * root ( yazıp klavyedeki tab tuşuna basın. <==
> (root+boşluk+aç parantez)
> (root ve ( arasında bir boşluk var buna dikkat edin)
> Bunu yapınca diskler
> listelenecek.
> * (Bundan sonraki adımlarda Pardus kurulu
> bölümümüz hd0,4 diye varsayıyorum)
> root (hd0, yazıp taba basın. Diskin bölümleri
> listelenecek.
> * root (hd0,4) yazıp enter'a basın. (4 yerine
> önceki adımda öğrendiğiniz
> pardus bölümünü yazın tabii ki...)
> * setup (hd0) yazarak grub kurulumunu tamamlayın.
> * ctrl+alt+del'e basarak baştan başlatın.
Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın!
http://get.live.com