[Pardus-kullanicilari] görev yöneticisi sorunu

Aşır Demirel asir.demirel at gmail.com
28 Ara 2007 Cum 18:29:30 EET

merhaba arkadaşlar celeron 2.40 bilgisayara pardus 2007.2 vardı bende
formatladım ve 2007.3 yüzledim ve bir tane yönetici ve bir tanede sınırlı
kullanıcı açıyorum ve görev yöneticisine girip ordan yönetici parolasını
yazdıktan sonra lütfen bekleyin diyor bu şekilde enaz 10 dakika bekledikten
sonra bende örnek olarak ses ve çokluortama basıyorum o zaman tasma kapanıyor
neden böyle birşey oluyor ve bunu nasıl düzeltebilirim görev yöneticisinden
bir kaç şey yapmam gerek