[Pardus-kullanicilari] intel pro wireless 2100 3B bağlantı sorunu

Abdullah Genç abdullah.genc at gmail.com
27 Ara 2007 Per 16:16:40 EET

Kablosuz bağlantımla ilk mesajımı yazıyorum :) , Necmettin bey'in dediği
gibi sorun tamamiyle cihazın biosdan kapalı olması, anlaşılan windowdaki
yardımcı program açma olayını kendisi yapıyormuş, herneyse sonunda
kablosuz  bağlantıma kavuştum ilgilenen bütün arkadaşlara teşekkür ederim.

25.12.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: