[Pardus-kullanicilari] Turkcell faturalý hattý olanlara

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
27 Ara 2007 Per 14:06:40 EET

Yeni yıla girmeden önce turkcell ara kazan kampanyasından kazanmış olduğunuz bedava dakikaları telefonunuza yükleyiniz. Ben bir çok tanıdığımda yükledim. Bunun için izlemeniz gereken yol:
  *188*1# yazıp arama cep telefonunuzun arama tuşuna basın. Size hemen bir mesaj gelecek. Bu mesajdan sonra yine *177*2# yi tuşlayın ve yine arama tuşuna basın. Kazandığınız bedeva dakikaların yükleneceği mesajı gelecektir. Bütün pardusçulara nice mutlu ve huzurlu yeni yıllara...Hepinizin yeni yılını şimdiden kutluyorum:)

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com