[Pardus-kullanicilari] tasmada yönetici konumuna geçerken ortaya çýkan hata mesajý

besim durgun bpardusd at gmail.com
27 Ara 2007 Per 00:25:52 EET

25.12.2007 tarihinde yapmış olduğum geniş çaplı bir güncellemenin ardından,
Sorun 1:
Bende de Tasma'da benzer hata oluyor. Grafik arayüzeyde aynı şekide donup
kalıyor. Konsolda ise bazı işlevler çalışıyor, bazıları ise örneğin "sistem
seçenekleri " aynı şekilde hareketsiz kalıyor.
Sorun 2:
Daha öncede giriş ekranına atamış olduğum home dizininde yer alan .face.icon
yerine kde.default.png çıkmaya başladı. Hiç bir şekide değiştiremedim.
Saygılar.

25.12.2007 tarihinde teciman <ibrahim.teciman at gmail.com> yazmış: