[Pardus-kullanicilari] ekran parlaklığı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Ara 2007 Çar 20:09:48 EET

26.12.2007 tarihinde Hüseyin -neXus- <nxs at nxsn.com> yazmış:

> nexus neXus # lspci | grep VGA
> 01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation G72M [Quadro NVS
> 110M/GeForce Go 7300] (rev a1)
>
> benim de ekran kartım aynı ama toshiba a200-1bp üzerinde olduğu için mi
> ayarlayamıyorum acaba...

bence öyle...

çünkü parlaklık ayarlamanız ekran kartından ziyade ekran (LCD) ve tuş
takımıyla alakalı. ben sizin cihazında Asus
olabileceği ihtimaline dayanarak önceki mesajı yazmıştım.

cihazınızın marka ve modeliyle arama yapmanız daha iyi olur diye
düşünüyorum. dediğim gibi ekran kartından
bağımsız bir durum bu... paket yöneticisinde toshiba kelimesini aratın sanki
bir şeyler vardı...