[Pardus-kullanicilari] ekran parlaklýðý

Hüseyin -neXus- nxs at nxsn.com
26 Ara 2007 Çar 14:15:00 EET

>  bu ekran kartıyla ben parlaklık ayarını kpowersave üzerinden
> kullanıyorum, ama benim laptop Asus ve asus-laptop
> modülü var bu iş için, eğer benzer cihaz varsa detayları yazabilirim,
> hatta yazmıştım bi ara :)
>
> asus Selim # lspci | grep VGA
> 01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation G72M [Quadro NVS
> 110M/GeForce Go 7300] (rev a1)

şimdi evde değilim çıktıyı karşılaştıramıyorum ama daha onceden hatırladığım
kadarıyla çıktı sanırım aynıydı.

benim laptop Toshiba a200-1bp.. ve ekranla alakalı olarak sadece nvidia-new*
paketlerini kurdum. bir ara bu parlaklık sorunu için araştırma yaptım fakat
birşey bulamamıştım..

--
Hüseyin
http://nxs.nxsn.com