[Pardus-kullanicilari] ekran parlaklığı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
26 Ara 2007 Çar 12:05:28 EET

26.12.2007 tarihinde Ahmet Yetis <yettish at msn.com> yazmış:
merhaba,

2. sorum ise
> vista ve pardusu beraber kullanıyorum. işletim sistemi seçim ekranında ilk
> kurduğum zamanlarda pardus ve vista vardı.
> ama şu an 4  tane seçenek çıkıyor. 3 ü pardus 1 i vista. umarım sorunu
> anlatabilmişimdir. birden fazla pardus seçeneğinin çıkmasının nedeni ne
> olabilir

Pardus menü>tasma>sistem seçenekleri>açılış yöneticisini açın. oradaki
Pardus açılış kayıtlarından
en üstteki kalsın diğerlerini silin.
bu yeni seçenekler güncelleme yapıldığında yeni çekirdek (kernel)
yüklendiğinde eski çekirdeklerle
de sistemi başlatabilme imkanı sağlansın diye açılışa ekleniyor.

kolay gelsin...