[Pardus-kullanicilari] herhangi bir program kurulumu

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
25 Ara 2007 Sal 22:41:27 EET

On Tuesday 25 December 2007 22:33:24 ali yaÄŸmurlu wrote:
> pardus ta çalışan herhangi bir programı kurma hakkında bilgi almak
> istiyorum
>
> konsol komutları hakkında bilgi almak isitiyorum yardımcı olursanız
> sevinirim
>
> linux kullanmaya yeni başladım

program kurulumu pardus'ta gayet basittir. alt f2 tuÅŸ kombinasyonunu
kullanarak açılan pencereye "package-manager" yazarak (tırnaklar hariç) paket
yöneticimiz açılır. hangi programı kurmak istediğinizi listeden seçip kur
diyorsunuz. Tasma'yı kullanarak oradan da Pisi Paket Yöneticisi (Program
Ekle / Kaldır / Güncelle) uygulamasını çalıştırarak aynı işlemi
yapabilirsiniz.

Daha fazla bilgi için tr.pardus-wiki.org ve ozgurlukicin.com adreslerine
mutlaka bakınız.

--
Gökmen GÖRGEN (gkmngrgn)
http://www.gokmengorgen.net