[Pardus-kullanicilari] Bir sorunun cozumunde son adimlara dogru...

Server Acim sacim at kde.org.tr
25 Ara 2007 Sal 18:49:31 EET

Daha önce Pardus 2007.3 kuramadığım Hp dc7800 bilgisayara, Onur Küçük'ün
sabırlı ve tecrübeli yaklaşımıyla minimum ayarlarla kurabildim.

Nasıl yaptım.

Minimum ayarları seçtim ve kernel parametresine:

acpi=off apm=off nolapic noapic pci=nomsi xorg=safe maxcpus=0

yazdım ve Pardus 2007.3 Lynx Lynx kurulumu başladı ve başarıyla kuruldu.

Fakat, daha önce "Minimum Ayarlar" ile hiç Pardus kurmadığım için,
birkaç problemle karşılaştım.
1) Pardus biraz yavaş çalışıyor.
2) Ağ yöneticisinde Ethernet kartı tanınmıyor.
3) Ethernet kartı tanınmadığı için, internete bağlanıp güncellemeleri
alamıyorum.
4) Ekran çözünürlüğü 800x600 üzerinde değil.

Çözüm konusunda yardım rica ediyorum.

Sevgiler ve teşekkürler.
--
Server Acim