[Pardus-kullanicilari] Pisi'nin yavaşlığı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Ara 2007 Sal 15:41:09 EET

Ana depo ile contrib depoyu beraberce kullandığımda belirgin bir yavaşlama
veya diğer bir deyimle sürenin uzaması sıkıntı vermeye başlayınca contrib
depoyu kaldırınca süre azaldı.Gerek duyduğumda contrib depoyu ekleyip ana
depoyu silerek hızla ilgili problemi aşıyor ve contrib depoda işim bitince
ana depoyu tekrar kaydedip contrib depoyu kaldırıyorum.İki depo adresi
olduğunda her deponun veri tabanını yeniden oluşturup yeniden
pk.listesialması zamanı
uzatıyor.Kolay gelsin

25.12.2007 tarihinde Mevlüt KOÇAK <mevlut.kocak at artvin.gov.tr> yazmış: