[Pardus-kullanicilari] CorelDraw Photoshop Masaüstü Yayýncýlýk Programlarý ve Emulatör

aydin gunduz birelinnesivar at yahoo.com
25 Ara 2007 Sal 13:37:16 EET

fotoshop'u sanirim 7 olanini wine ile kullanabiliyorsun corel drow denemedim wine ile, ama artık wine kullanmıyorum kaldırdım tamamen, Pardus kullanıyorsam Linux programları kullanmalıyım düşüncesiyle...İşinizi yaparken alıştığınız programlara devam edin derim ben öyle yapıyorum ama kalan zamanda Pardus ve Linux programlarıyla haşırneşir olmayı da sürdürüyorum alışkanlıklar kolay değişmez zamanla yeni programlar keşfedilebilir ya da ilk önce ters gelen bir program sonradan çok hoşunuza gidebilir, önemli olan özgür yazılıma destek vermiş olmak, onlar sizin için ücretsiz ve programcılar için de kaynak kodu açık bir yazılım yaparak herkesin faydalanabileceği ve geliştirebileceği bir ürün ortaya koyuyorlar kullanıcılar olarak destek vermek boynumuzun borcu diye düşünüyorum, taa ki aradığınız size uygun programı bulana kadar :)