[Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni Sürücü

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Ara 2007 Pzt 01:04:59 EET

> YANIT: Onur bey test deposunu eklemek isterken galiba bir yanlışlık
> yaptım. Mesajınızdan sonra
> denemeyi evdeki emektar P-3 ile yaparak sonucunu size bildirmek
> istemiştim. Liste arşivinden
> arayarak test deposunun adresine ulaştım. Ancak adres satırında 2007.2
> yazıyordu. Gördüğüm halde işleme devam ettim. Sanıyorum Selahattin
> Duman'ın söylediği gibi ben de "Algılamada Seçici" oldum artık.

 O depo kararlı 2007.2 çıkana kadar test deposu idi, artık o adres
kararlı depoyu gösteriyor, yani siz yanlış bir şey yapmadınız sadece
o bilginin süresi dolmuş :)

> Depolar güncellendi, baktım "sane-backends" paketi depoların
> hiçbirinde yok.  :) Rica etsem, başka bir yanlışlığa meydan
> vermemek için doğru deponun adresini bildirebilir misiniz?

 Bütün depoyu eklemenize gerek yok. Sadece ilgili sanebackends paketini
kurmanız yeterli olacaktır, hatta sadece bu paketi kurmanız daha iyi
olur.

 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/sane-backends-1.0.18-9-11.pisi

 adresindeki paketi ister üzerine tıklayarak ister "pisi it dosya"
şeklinde kurabilirsiniz.