[Pardus-kullanicilari] Pardus ta Konsol Komutları

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttmail.com
23 Ara 2007 Paz 10:42:55 EET

Her türlü belge için şu siteye bakabilirsiniz;
http://www.belgeler.org/
Buradan şu linkte işinize yarayabilir.
http://pdf.belgeler.org/bashref/bashref.pdf

arkadaşlar herkese merhabalar,
Ben "Pardus"ta konsola hakim olmak istiyorum, bu yüzden bir  çok konsol
komutunı bilem gerekiyor. İşte o yüzden bende "pardus" taki konsol
komutlarını öğrenmek istiyorum. Bunu nerden ve ne şekilde yapabilirim.
Örneğin en basitinden bir program indirmek için konsoldan hangi komutu
vermeliyim. Bu gibi komutları nerden ve nasıl öğrene bilirim.
"Pardus-wiki" yi kurcaladım ancak pek bişey bulamadım. Normalde "Nasıl
Belgeri"ni okuyarak bir çok programın kurulumu ve ayarlamarı için neler
yapılması gerektiğini bulabiliyordum ancak bu sorun için ne
yapmalıyım?Kolay gelsin..