[Pardus-kullanicilari] lenovo t-61 pardus uyumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
22 Ara 2007 Cmt 18:34:11 EET

Yanlış Hatırlamıyorsam IBM i çinliler aldıktan sonra Lenova adıyla aynı
bilgisayarı üretmeye başladılar İntel ana ve grafik ekran kartı kullanıyor
olması gerek ki Pardus da intelde sorun çıkartmıyor kanısındayım.Aynı marka
ve model kullanıcı arkadaşımız varsa daha detaylı bilgi verebilir.İyiçalışmalar

22.12.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: