[Pardus-kullanicilari] Acil Pardus kurulumundan sonra wireless problemi

besim durgun bpardusd at gmail.com
22 Ara 2007 Cmt 09:54:52 EET

Kablosuz kartınızın marka ve modeli nedir? su ile root olup lspci ve lsusb
komutlarını vererek çıktısını buraya yapıştırabilir miziniz? Bilen dostlar
daha kolay yardımcı olurlar.
Önceden çalışıp da şimdi çalışıyorsa, belki yeni sürücüsünde bir basit sorun
olabilir. Bazen de yeni bir ayar yapmanız gerekebilir. En kötü durumda
önceki sürücüye geri dönersiniz.

--
Besim
Öğrenen Pardus'çu