[Pardus-kullanicilari] flight gaer

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
21 Ara 2007 Cum 18:36:41 EET

On Fri, 21 Dec 2007 16:30:24 +0000
aydın özlem <ozlemmr at hotmail.com> wrote:

> Sonuç değişmiyor.Dediğiniz gibi yaptım ancak açılmadı.Oyun
> açılıyor.Birkaç yükleme bilgisi ve sonunda pencere kapanıyor.

 ev dizininizdeki .fgfs dizinini silmek faydalı olabilir.

 Ses kartınızla sorun yaşıyor musunuz, başka uygulamalar sağlıklı
kullanabiliyor mu, özel bir ayar yaptınız mı ses kartı için ?

 Bir de ekran kartınızın 3B hızlandırma özelliği çalışıyor mu ?
Masaüstündeki Sistem simgesini seçerek görebilirsiniz.