[Pardus-kullanicilari] Skype 2.0 (Görüntülü)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Ara 2007 Cum 10:03:51 EET

Yanlış hatırlamıyorsam Pardus 2008 ile birlikte Skype 2.0 beta kullanmaya
başlayacağız.Denemek için openSuse ve Kubuntu ile denememede her iki
sistemdede uyumluluk açısandan problem çıkartmadı (kubuntu da kubuntu
güncellemelerinden evvel görüntü kopması yaşamıştım şimdi böyle bir sorun
tekrar etmedi) opensuse 10.2 ve 10.3 de normal kopma yaşamadan
çalışıyor.Pardus 2008 çıktığında hem skype beta daha olgunlaşmış stabl
durumda olacak hemde 2008 de biz Pardus severleri diğer sistemlere
bağımlılığımızı azaltacak.Hepinizin Bayramını kutlar bol Parduslu günler
temenni ederim.Saygılar

21.12.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: