[Pardus-kullanicilari] Virtualbox Windows host Pardus Guest addition hakkýnda

besim durgun bpardusd at gmail.com
21 Ara 2007 Cum 02:17:50 EET

Konuk Pardus iÅŸletim sisteminizde kernel-source, virtualbox ve
virtualbox-guestadditions pisi paketlerini kurun.
Ardından Konak Windows işletim sisteminde çalıştırdığınız virtualbox
programının Devices bölümündeki install Guest Additions sekmesini tıklayın.
sanal pardus masaütüne çıkan sanal cd dizinine girin.
F4'e basın ve çıkan konsolda su ile root olun.
ardından sh VBoxLinuxAdditions.run
komutunu verin. Kurulum tamamlandıkta sonra sistemi yeniden başlatın.
Grafik ayarlarını değiştirmeniz gerekebilir. Bunun için /etc/X11/xorg.conf
dosyasında ilgili değişiklilkleri yapın. (default depth ve depth ile
çözünürlük ayarlarını ana makinanınkine uygun hale getirin. benimki 24 ve
1280x800) Si temi yeniden başlatın.
Sanırım sorunsuz çalışacaktır.
Saygılar.

--