[Pardus-kullanicilari] ses kart fn tusu bluetooth ayarý entegre cam nasýl tanýtýlýr?

besim durgun bpardusd at gmail.com
19 Ara 2007 Çar 23:47:24 EET

Bir daha hatırlatalım, Ünal Bey'in talebini:
<<<<<<<
Merhabalar,
Bilgisayarınızın modelini ve donanım detaylarını bilsek eminim daha yardımcı
oluruz.
Pardus->Programlar->sistem ->Konsol açtıktan sonra
su yazın, sonra şifrenizi girin, daha sonra lspci yazın çıkan cevabı buraya
kopyala yapıştırın
daha sonra lsusb yazın onuda buraya kopyala yapıştırın.
kolay gelsin.

Saygılar.

Besim