[Pardus-kullanicilari] ses kart fn tusu bluetooth ayarý entegre cam nasýl tanýtýlýr?

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
19 Ara 2007 Çar 12:43:48 EET

Merhabalar,
Bilgisayarınızın modelini ve donanım detaylarını bilsek eminim daha yardımcı
oluruz.
Pardus->Programlar->sistem ->Konsol açtıktan sonra
su yazın, sonra şifrenizi girin, daha sonra lspci yazın çıkan cevabı buraya
kopyala yapıştırın
daha sonra lsusb yazın onuda buraya kopyala yapıştırın.
kolay gelsin.

19.12.2007 tarihinde duslemsel boyut <duslemselboyut at hotmail.com> yazmış: