[Pardus-kullanicilari] ses kart fn tusu bluetooth ayarı entegre cam nasıl tanıtılır?

duslemsel boyut duslemselboyut at hotmail.com
19 Ara 2007 Çar 02:03:48 EET

herkese ıyı geceler

ben 3 gun once pardus u yukledım son surumunu

bırcok yere bakmama ragmen(wıkı dahıl)sorunlarıma cozum bulamadım

ılk basta konsol root durumundayken n demek

ayrıca ses kartım tanıtılmadı sanırım cunku hıc bı sekılde ses alamıyorum(k mix i calıstırrdıgım zaman uyguluma acılıyor diyor ve herhangi birseyde olmuyor)

ekran kartım nvdia ge force go7400 bunun surucusunu yukledım fakat bu seferde 3d destegi yok diyor

fn tusum ve buna baglı ozellıkler calısmıyor

entegre kameram calısmıyor

entegra bluetooth aygıtı calısmıyor

bır cok yerde goruyorum bazı kodlar falan vs nedır ne degıldır bılmuıyorum ılk kez pardus(lınux) kullanıyorum.ben butun kodları bılmelımıyım ben mı yazacagım nedır ne degıldır

sılme noktasındayım ama dırenıyorum su ara

umarım bırısı eskı mesajları ın cele vs gıbı seyler demez cunku ondanda yıldım

sımdıden yardımcı olacak olanlara sonsuz tsk

saygılarıma cem gökşen
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted