[Pardus-kullanicilari] Bozuk paketler

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
18 Ara 2007 Sal 22:30:22 EET

Kurduğunuz paketler bir şekilde yanlış kurulmuş yeniden kurarak sorunu
çözebilirsiniz;

           pisi it /paketadi -/reinstall

diyerek yeniden paketlerin kurulmasını sağlayın. Bunu root hakkını
alarak yapmalısınız. Eğer olmazsa pisinin ara yüzlü paket yöneticisinden
"kurulu paketleri göster" diyerek istediğiniz paketi kaldırın. Sonra
yeniden kurarak da  aynı sonuca ulaşabilirsiniz.