[Pardus-kullanicilari] Firefox sorunu

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
18 Ara 2007 Sal 22:24:48 EET

Alttaki yöntem doğru ama genellikle açtığın sayfalardan biri doğru
açılmıyordur. Ben o durumda oturumu kapattıktan sora yeniden açarken
yeni oturum başlat ile açıyorum. Böylece genellikle problem ortadan
kalkıyor. Eğer bu yöntemle  açıldığı halde problem devam ederse
Firefox'ta araçlardan eklentileri seç üstte eklentiler sekmesini
seçtikten sonra tek tek eklentileri etkisizleştirin. Sorun birini
etkisizleştirdiğinde ortadan kalkar o eklentiyi kaldırarak sorununu
çözmüş olursun.