[Pardus-kullanicilari] Desktop

besim durgun bpardusd at gmail.com
18 Ara 2007 Sal 08:26:34 EET

/home/salihsenturk dizininde sağ tuşa basıp yeni oluştur(konuma bağlantı)'u
seçin.
Dosya adı olarak Desktop, konum olarak /home/salihsenturk yazın. Bu sayede
konum oluÅŸur.
Simge için
Oluşturduğunuz simgeye sağ tuşlayın ve Özellikler'i seçin.
Sol üst köşede simgenin bulunduğu yere basın. Gelen menüde dosya sitemleri
dizini altında soldan ikincisimgeyi seçin.
Ben böyle çözmüştüm bu sorunu.
Geçmiş olsun.

18.12.2007 tarihinde Salih Şentürk <sal.senturk at gmail.com> yazmış: