[Pardus-kullanicilari] Airties

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
18 Ara 2007 Sal 00:14:46 EET

18.12.2007 tarihinde OZGUR TASKOYLU <ozgurdeutf at gmail.com> yazmış:

> Airties RT-101 adsl modem kullanıyorum.1 usb portu bir ethernet portu var.
> USB uzerinden bağlanmak istediğimde

usb üzerinden bağlanma konusunda bilgim yok malesef...

Adsl-modem uzerinde ayarlar pppoa(ttnet) seklinde bu komutlarda pppoe.,
> bunun bir onemi olabilir mi?

diğer işletim sistemlerinde bağlanıyorsanız, sorun olmaması lazım bu
konuda...

Bu ayarları yapmaya calısıtıktan sonra ethernet uzerinden olan baglantım
> saglanmıs gorunmesine ve ıp adresi(192.168.2.3) atanmasına ragmen
> internete baglanamıyorum.Ancak ADSL modem arayuzune ulasabiliyorum ve
> Pardus live Cd
> ile ethernet uzerinden internete sorunsuzca ulasabiliyorum.

ağ yöneticisinde varsayılan ayarlarla ethernet üzerinden bağlanmanız lazım,
çalışan cdden bağlanmanıza rağmen
kurulu sitemden bağlanamamanız bana "isim servisi ayarları" kısmında (DNS)
değişiklik yapmış olabileceğiniz
ihtimalini getirdi. bendeki durum resimdeki gibi: http://imaj.at/28529
en alttakini önemsemeyin o benim özel durumum için.
bu kısımda bir farklılık varsa onu benimkiyle aynı yapın. makine adı kısmına
dokunmayın. sadece DNS numaralarına
göz atın. eğer bu kısımda sorun yoksa, bu adreslere modeminizin web
arayüzüne bağlanmak için kullandığınız ip numarasını
ekleyin. mesela benim için 192.168.2.1 ; airties olduğu için aynıdır diye
düşünüyorum.
sonra ağ yöneticisindeki profili silin yeni oluşturup bağlanmayı deneyin.

kolay gelsin...