[Pardus-kullanicilari] pardus kullanımı hakkında bilgi..

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 18:06:57 EET

devil angel wrote On 16-12-2007 17:28:
> merhaba.. ben kocaeli derince'den mehmet.. milli yazılım olan pardus'tan
> uzun zamandır haberdar olmama rağmen, pardus hakkında çevremde birtakım
> olumsuz derğerlendirmeler duymam sebebiyle pardus'u kullanmayı hiç
> düşünmemiştim fakat windows'u uzun zamandır kullanıp ne kadar güvensiz
> bir sistem olduğunu farketmem dolayısıyla pardus'u en azından birkez
> yükleyip denemeyi düşünüyorum fakat bazı kaygılarım var.. bu konuda bana
> yardımcı olmanızı rica edecektim.. öncelikle şunu merak ediyorum,
> pardusu yüklediğim vakit kullandığım programlarda, kamera vb aygıtlarda
> [...]

merhaba,

Önce çalışan cd yi indirip bilgisayarınızdaki hiçbir şeye dokunmadan
deneyebilirsiniz, kaygılarınızı giderince de bilgisayarınıza
kurabilirsiniz ( kurmak için kurulan cd indirmeniz gerekecek tabi )

Bu çalışan cd adresi:
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/calisan/2007.3/Pardus-Calisan-2007.3.iso

bu kalıbı cd'ye yazdırıp, bilgisayarınızı cd den boot edecek şekilde
ayarlayıp bilgisayarı tekrar başlatınca pardus açılacak, cd den
çalışacağından hiçbir şeyinize dokunmayacak ..

bu da kurmak isterseniz indireceğiniz iso:
ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007.3/Pardus-Kurulan-2007.3.iso

kolay gelsin

kurulan cd ile pardus paketlerinin ihtiyacınız olabilecek temel
yazılımları yükleniyor, evde de ofiste de kullanabilirsiniz bu arada,
böyle bir kısıtlama yok ..