[Pardus-kullanicilari] gtk+ ile derleme

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 13:57:58 EET

16 December 2007 Sunday 13.44.15 tarihinde fatih demiroglu şunları yazmıştı:
> ilginize teşekküler.
> program gtk demolarından alıntı

Bir yerlere koyabilirsiniz derken bir siteye koyun veya yapıştırma
servislerinden birini kullanın demek istemiştim. Bu şekildeki bir koda bakıp
ne olduğunu anlamak zor, zor olmasa bile bunun Pardus ile ilgisi yok. Ben
yine de bir tahminde bulunayım. Bu kod bir ana kodun parçası. Bir GTK
uygulamasının menü altyapısını oluşturmak için kullanılıyor. Ve ana kod
olmadan bu kodu çalıştıramamanız çok normal. Bu kodun alt ve üstündeki
açıklamaları etraflıca bir okuyun derim.